القمرالباكي

19 سبتمبر، 2010

انا وهو

البوست ده انا كتبته من فتره ومحطتوش في المدونه

لان من النوع الي بيتردد في مواضيعه 


احب اعرف رائيكم ومن غير مجامله 









ما أنا إلا مجرد لوحة تأتي إليها في وقت ضيقك ترسم فيها بألوانك الخشبيه 

ماتريده وترسم وتمسح وتعيد الكره أكثر من مره 

فلا تقوي ع الرسم بألوان زيتيه ولا تقوي البعد وإعتزال الرسم .

فما أنا إلا دميه متحركه بخيوط احببت اللعب بها 

فتأخدني من قصه لقصه مابين اللحظه والأخري

فتريني مستقبل وسريعاً كالبرق تعود إلي سنين الحنين

فحتي ادواري التي اعيشها معك ليست باختياري ...

أنا حائط مبكاك تبكي ع ماضيك وحاضرك 

وتخشي من مستقبل ضاعت ملامحه من آسي ذكريات

خنقت نفسك بها وتسيطرع حياتك وحياتي معك 

فأنا الحاضره الغائبه في عالمك فأصبحت ذكرياتك جزءا من حاضري 

ولكني لم اعد اقوي ع هذه الادوار مللتها ومملت نفسي بها 

فقررت الرحيل

ارحل بعيدا عن صوتك وانفاسك وكلماتك

حتي عن نظره عينيك 

ارحل عن كل مااحببته فيك وبداخلي سر وحيد لطالما اخفيته عنك 

أن الشئ الوحيد ف ادواري احببته 

هو انت واني تمنيت ان اكون لك ماضيا وحاضرا ومستقبلا.

posted by القمرالباكي at 15:12

20 Comments:

كلماتك مضيئة كالقمر
جميلة جدا
أن الشئ الوحيد ف ادواري احببته
هو انت واني تمنيت ان اكون لك ماضيا وحاضرا ومستقبلا.

يبقى الحب في قلوب العشاق
رغم آلام الحياة ورغم الهوان
و يبقى الحب باعثاً في النفوس آمال الحياة

19 سبتمبر 2010 في 5:56 م  

ايوة كداااا يا قمرى
عووودى بكلماتك الجميله
بوست جميل جدا
وفيه كلام كتير


فقررت الرحيل
ارحل بعيدا عن صوتك وانفاسك وكلماتك
حتي عن نظره عينيك
ارحل عن كل مااحببته فيك وبداخلي سر وحيد لطالما اخفيته عنك
أن الشئ الوحيد ف ادواري احببته

الله الله فى منتهى الجمال
احساس راقى
تسلم أيدك
نورررررررتى البلوجر

اوعى تبعدى تانى
ماشى ؟؟؟؟
دمتى بخير يا قمرى

19 سبتمبر 2010 في 7:01 م  

السلام عليكم

كلمات ذو حس مرهف برغم الشجن
سلمت اناملك التي خطّت و دام احساس قلبك الرقيق
دمتي بحب واحساسه

19 سبتمبر 2010 في 10:03 م  

تصدقى انا كنت ناوى اقرا سطرين تلاته وامشى

واعق وقت تانى

بس طلعت حلوه

اول سطرين عجبونى وكملتها كلها


حلو الكلام ده وحلو الوصف ده

19 سبتمبر 2010 في 10:11 م  

من كل بستان زهره

انتي الي مضيئه كالقمر وتعليقك فرحني
وايه الكلام الرائع دا
منوراني ديما

20 سبتمبر 2010 في 2:30 ص  

الحب الجميل

متخفيش مش هابعد تاني لان مقدرتش اولاني
لان كنت قررت ان ابتعد نهائي ولاقيت نفسي برجع من غير مااحس
مبسوطه جدا انها عجبتك ويارب ديما كده تشرفيني بتعليقك الي بيسعد قلبي
تسلمي ياقمر

20 سبتمبر 2010 في 2:32 ص  

ذكري رحيل قلم
وعليكم السلام ورحمه الله وبركاته

تسلمي ع تعليقك نورتي المدونه
ربنا يديم عليكي السعاده والفرح

20 سبتمبر 2010 في 2:34 ص  

The illusionist

ده شرف انه يعجبك اول سطرين وان اشد انتباهك وتكملها
منور المدونه وياريت متكونش اول واخر مره
تسلم ع التعليق
دومت بخير

20 سبتمبر 2010 في 2:42 ص  

يا اهلا
حمدا لله
على سلامتك
نورتى
المدونه من تانى
يارب ما تغيبى
تانى
ايوة كده ارجعهى
واكتبى
وكسرى الدنيا
بكلماتك
جميله
واحساس عالى

20 سبتمبر 2010 في 9:28 ص  

محمود (باحث عن الحب )

يااهلا بيك انت الله يسلمك يامحمود فيك الخير والله
متخفش مش هاغيب تاني انا قاعده ليكم بس ممكن اتاخر في رد التعليقات شويه عشان الشغل
وهيكون طبعا غصب عني
منور المدونه كلها
انا هاكسرها تكسير بس خلي بالك لحسن حاجه تيجي في وشك
دومت بخير

20 سبتمبر 2010 في 3:46 م  

جميلة جدا أسلوب سلس وسهل وكلمات مؤثره جدا

تحياتى

21 سبتمبر 2010 في 12:00 م  

ازيك قمر اخبارك اية


بوست مميز

تسلمى علية


مع خالص تحياتى

21 سبتمبر 2010 في 9:28 م  

كلماتك جمييييييييلة أوى

أسعدك الله

24 سبتمبر 2010 في 8:46 م  

السلام عليكم

جميلة أووووووووى

دمتى بكل الخير والسعادة

25 سبتمبر 2010 في 11:05 م  

حمدلله على السلامه يادودوووووووو

كلماتك جميله

27 سبتمبر 2010 في 8:41 م  

روعه والله الكلمات من اول وهله قولت اللوحه تشبيه مختصر يعبر عنها هى
الكلمات جميله ومعانى عميقه وبجد مكنش المفروض تتأخرى فى نشر البوست دا
واعتقد فى المستقبل هتكتبى الاجمل
لو كنت بجيد النحو كنت وصفت ليكى قد ايه كلماتك البسيطه فيها اجمل معانى النحو وتوصل ببساطه من شدة اتقانها
تحياتى ليكى

28 سبتمبر 2010 في 10:36 ص  

كلمات جميلة جدا عزيزتى


ارق وردة لعيونك

1 أكتوبر 2010 في 12:27 ص  

وحشتينى يا داليا


انا مش عارفه ليه انتى اترددتى تنزليها ع المدونه .. دى جميله اوى ويمكن اكون حسيت ان فيها حاجه منى بس بجد رائعه ..

تسلم ايدك

4 أكتوبر 2010 في 9:15 م  

إزيك يا قمر
فينك يارب تكونى بخير

تحياتى لإبداعك
وما تتردديش تانى وما تحرميناش نقرأ كلماتك

3 نوفمبر 2010 في 8:53 م  

الله عالكلام الجميل

عودا حميدا يا قمري

7 نوفمبر 2010 في 4:31 ص  

إرسال تعليق

<< Home